Information fra bestyrelsen – ultimo juli 2019

SekretariatetKlubnyheder

Ændringer i personalet

Greenkeepere:
Benny er desværre fratrådt efter en ansættelse på mindre end et halvt år. Hans privatliv kunne ikke hænge sammen med de skæve arbejdstider som greenkeeper. Ærgerligt, da Benny havde en bred baggrund til gavn for vores team.
Som tidligere meddelt måtte vi sige farvel til Brian, der efter en længere sygdomsperiode med rygproblemer ikke kunne fungere som greenkeeper.
Til erstatning har vi ansat Anders Simony Larsen, der har været sommerhjælp allerede i 2018.
Derudover har vi ansat Casper Bruun Mortensen pr.1. august, efter han har været sommerhjælper en periode.
Som sommerhjælp har vi fra 1. august til 1. november ansat Stig Johansen.
Teamet er således på plads, og består af:

Per Christensen
Holger Pedersen
Alex Westdy Andersen
Anders Simony Larsen
Casper Bruun Mortensen

Sommerhjælp:
Stig Johansen
Lars Vallentin Hansen

Sekretariatet:
Vores bogholder gennem de sidste 8 år, Ingelise Hove har valgt at stoppe i FGC.
Da Annette i mange år har varetaget sekretærfunktionen alene, har vi valgt at ansætte en deltidsmedarbejder, der kan varetage bogholderi funktionen, og samtidig være behjælpelig med sekretariatsopgaverne.
Det er lykkedes at finde en medarbejder, Anne Ejler Højriis , der kan udfylde begge funktioner, og som samtidig er fleksibel mht. de varierende arbejdstider hen over året. Anne starter allerede d. 29. juli.
I sommerperioden har vi i år haft Kristine Glahn ansat på deltidsbasis. Kristine vil stoppe i løbet af august måned.
August måned vil blive brugt til overdragelse af bogholderifunktionen fra Ingelise Hove.

Venlig hilsen
Pbv
Ulla Plesner